Kolinaa etupäässä......
4 posters
Sivu 1 / 1
Kolinaa etupäässä......
Chryslerini etäpäästä kuuluu rasittava kolina . Ilmeisesti tyypillinen 300c:n vika . Minulle on kerrottu , että ääni voisi tulla iskareiden yläpäästä ? Kommentteja kaipailisin.
Chryslerjk- Viestien lukumäärä : 1
Vs: Kolinaa etupäässä......
samaa kolinaa kuuluu itteltäni mutta katsastuksessa ei sanonu mitään
severi- Vierailija
kolina
Ettei nyt vaan olis alatukivarret vaihtokunnossa..............
Chryslerjk kirjoitti:Chryslerini etäpäästä kuuluu rasittava kolina . Ilmeisesti tyypillinen 300c:n vika . Minulle on kerrottu , että ääni voisi tulla iskareiden yläpäästä ? Kommentteja kaipailisin.
GS3,8AWD- Viestien lukumäärä : 6
Pitkittäistukivarsi
Pitkittäistukivarren vaihto poisti minun kolinan, joka kuului montuista tai railojen yli ajettaessa hiljaisessakin vauhdissa. Myös kovemmassa vauhdissa sopivalla voimakkuudella jarrutettaessa aiheutti tärinää.
Kommentoin koska kolinan aiheuttajaa on vaikea paikallistaa ja turhia osien vaihtokokeiluja tulee tehtyä.
Kommentoin koska kolinan aiheuttajaa on vaikea paikallistaa ja turhia osien vaihtokokeiluja tulee tehtyä.
rabardi- Viestien lukumäärä : 2
Itsellä loppui kolina kallistuksenvakaajan kumien vaihdon jälkeen, eli ne mitkä on tangon ja rungon välissä. Ja nämä vasta kun kaikki muut keulan hilppeet oli vaihdettu iskareita ja niiden yläpäitä myöten.
Ja se on uskomaton kuinka kova ja rautava kolina noitten takia lähti. Eikä ole kallis kokeilu noiden kumien vaihto.
Ja se on uskomaton kuinka kova ja rautava kolina noitten takia lähti. Eikä ole kallis kokeilu noiden kumien vaihto.
matti163- Viestien lukumäärä : 2
Ja vielä lisäystä että kolina kuului vain silloin kun jompi kumpi renkaista osui monttuun.
Ja tuolta löytyy 300c enempi keskustelua 300cforums.com
Ja tuolta löytyy 300c enempi keskustelua 300cforums.com
matti163- Viestien lukumäärä : 2
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa