Chrysler LHS kilvittäminen
Sivu 1 / 1
Chrysler LHS kilvittäminen
terve!
Nyt tarvitsisi apua Chrysler LHS -99 kilvitykseen, ongelmana tietysti valot etu ja taka kellään ideoita/kokemusta?
Olen valmis maksamaan jos saadaan auto leimaan!
melu todistuksethan saa vtt:ltä
Jon
Nyt tarvitsisi apua Chrysler LHS -99 kilvitykseen, ongelmana tietysti valot etu ja taka kellään ideoita/kokemusta?
Olen valmis maksamaan jos saadaan auto leimaan!
melu todistuksethan saa vtt:ltä
Jon
tepe_- Viestien lukumäärä : 3
Join date : 22.06.2008
Vs: Chrysler LHS kilvittäminen
myös hyviä ideoita otetaan vastaan
tepe_- Viestien lukumäärä : 3
Join date : 22.06.2008
Vs: Chrysler LHS kilvittäminen
siis LHS vastaa 300M:ää hyvin pitkälti.
Suomessa on jopa kourallinen LHS:iä liikenteessä, olen itse nähnyt!
Sanoisin että vaihda katsastuskonttoria, niissä on uskomattoman paljon "asenne-eroja" jenkkiautoihin kuin kukaan voisi uskoakaan.
Itselläni oli ennen 300M:ää Pontiac Grand Prix, johon oli vaihdettu "suomi-umpiot". Eräänä päivänä lensi kuorma-autosta kivi ja umpio säröille. Menin konttorille NÄYTTÄMÄÄN autoa ja sanoin että tuollaista umpiota ei valmisteta enää (eikä valmistettukaan). Inssi sanoi että HÄN kirjoittaa reikisteriotteeseen että DOT-valot hyväksytään koska e-umpioita EI OLE SAATAVILLA.
Nyt kun kävin katsastamassa 300M:ää, inssi ei edes tarkistanut korkeudensäätömoottoria, katsoi vaan valot laitteellaan, se niistä valoista.
Älä zodiack0 heitä kirvestä kaivoon vaan menet konttorit läpi, kysyt "jenkkiautoista ymmärtävää inssiä" ja selität että niitä valoja ei saa. Konttori myöntää poikkeusluvan ja that´s it! Rohkeasti vaan, äläkä kuuntele liikaa "besservissereitä" ;-) Voit myös soitella US Center Rautakummulle, Loimaalle, tai muihin "yksityisiin" USA-autopajoihin. Autokeskus ei ole kiinnostunut sinun autostasi, koska he eivät saa siitä €uroakaan...
Melutodistuksia et tarvitse kun viittaat 300M:ään, tekniikkahan niissä on sama.
Suomessa on jopa kourallinen LHS:iä liikenteessä, olen itse nähnyt!
Sanoisin että vaihda katsastuskonttoria, niissä on uskomattoman paljon "asenne-eroja" jenkkiautoihin kuin kukaan voisi uskoakaan.
Itselläni oli ennen 300M:ää Pontiac Grand Prix, johon oli vaihdettu "suomi-umpiot". Eräänä päivänä lensi kuorma-autosta kivi ja umpio säröille. Menin konttorille NÄYTTÄMÄÄN autoa ja sanoin että tuollaista umpiota ei valmisteta enää (eikä valmistettukaan). Inssi sanoi että HÄN kirjoittaa reikisteriotteeseen että DOT-valot hyväksytään koska e-umpioita EI OLE SAATAVILLA.
Nyt kun kävin katsastamassa 300M:ää, inssi ei edes tarkistanut korkeudensäätömoottoria, katsoi vaan valot laitteellaan, se niistä valoista.
Älä zodiack0 heitä kirvestä kaivoon vaan menet konttorit läpi, kysyt "jenkkiautoista ymmärtävää inssiä" ja selität että niitä valoja ei saa. Konttori myöntää poikkeusluvan ja that´s it! Rohkeasti vaan, äläkä kuuntele liikaa "besservissereitä" ;-) Voit myös soitella US Center Rautakummulle, Loimaalle, tai muihin "yksityisiin" USA-autopajoihin. Autokeskus ei ole kiinnostunut sinun autostasi, koska he eivät saa siitä €uroakaan...
Melutodistuksia et tarvitse kun viittaat 300M:ään, tekniikkahan niissä on sama.
Torvelo- Vierailija
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa