Chrysler Crossfire, kokemuksia?
2 posters
Sivu 1 / 1
Chrysler Crossfire, kokemuksia?
Crossfirea ei taida löytyä montaa kappaletta Suomesta, saatikka muualta euroopasta. Niin paljon tuota on haukuttu.
Mutta olen kuitenkin alkanut lämmetä ajatukselle, että 39900,- hintaan saisi takavetoisen V6 -koneella, runsaalla vakiovarustuksella ja mersun tekniikkaa sisältävän jenkin.
Loppujen lopuksi samassa hintaluokassa ovat golf GTI, Mondeo ST220(kallimpi), focus ST225, astra OPC jne... takavetoisia taitaa löytyä vain pikku BMWt
lopppujen lopuksi tuo hinnan pudotus teki suurimman osan moitteista tyhjiksi kun enää ei kilpailla 350z ja RX8:n kanssa vaan noiden
etuvetoisten perheautojen( suuremmalla moottorilla) kanssa samassa hintaluokassa.
Onko kellään ajokokemuksia crossfirestä, Oulussa ei näytä olevan koeajomahdollisuutta, joten tilaus pitöisi tehdä "sokkona".
Onko se ohjaus tosiaan niin huono/tunnoton kun "britti TV" toimittajat väittää? mihin sitä voisi verrata? corollan ohjaukseen?
Moottorin tehot kyllä riittää mulle.
Mutta olen kuitenkin alkanut lämmetä ajatukselle, että 39900,- hintaan saisi takavetoisen V6 -koneella, runsaalla vakiovarustuksella ja mersun tekniikkaa sisältävän jenkin.
Loppujen lopuksi samassa hintaluokassa ovat golf GTI, Mondeo ST220(kallimpi), focus ST225, astra OPC jne... takavetoisia taitaa löytyä vain pikku BMWt
lopppujen lopuksi tuo hinnan pudotus teki suurimman osan moitteista tyhjiksi kun enää ei kilpailla 350z ja RX8:n kanssa vaan noiden
etuvetoisten perheautojen( suuremmalla moottorilla) kanssa samassa hintaluokassa.
Onko kellään ajokokemuksia crossfirestä, Oulussa ei näytä olevan koeajomahdollisuutta, joten tilaus pitöisi tehdä "sokkona".
Onko se ohjaus tosiaan niin huono/tunnoton kun "britti TV" toimittajat väittää? mihin sitä voisi verrata? corollan ohjaukseen?
Moottorin tehot kyllä riittää mulle.
emmi- Viestien lukumäärä : 1
valitan
Minäkin olin aluksi etukäteen lukemieni numerotietojen + kuvien perusteella hyvin kiinnostunut ko. autosta, mutta sekä testit että oma kokeilu (Helsingissä) tuottivat suuret pettymykset. Edes hintaisekseen "sportiksi" se ei olekaan hyvä.
Ulkonäkö jää parhaimmaksi ominaisuudeksi, valitettavasti.
Ulkonäkö jää parhaimmaksi ominaisuudeksi, valitettavasti.
mister_x- Viestien lukumäärä : 4
Similar topics
» Hijaista on...
» Chrysler varaosia
» chrysler 300M
» M: Chrysler 300 M-99 Projektiksi tai varaosiksi.
» Chrysler varaosia
» chrysler 300M
» M: Chrysler 300 M-99 Projektiksi tai varaosiksi.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa